Bagaimana cara buat duit dengan blog 2017

Kembali menulis selepas beberapa tahun meninggalkan bidang ini. Semoga dengan entri pertama ini dapat menyuntik semangat baru lebih padu untuk yang membaca dan yang baru untuk berjinak-jinak dalam bidang ini, seterusnya kepada yang kembali aktif seperti aku yang sebelum ini sendu tampaknya.


Kalau kita tengok atau terbaca dimana-mana media sosial sekarang ini banyak iklan-iklan yang memaparkan atau menarik perhatian kita tentang bagaimana cara buat duit dengan online. Salah satu adalah dengan ber'blog'.



Betul!

Memang boleh buat duit dengan blog. Aku sendiri pernah merasai sebelum ini walaupun kecil nilainya. itu baru blog peribadi yang hanya menceritakan kisah waktu  muda remaja dulu kala.



Kenapa sekarang aku mula balik?
Sebab sekarang aku punya lebih banyak masa terluang untuk aku konsisten dalam menulis dan mencari idea lebih baik untuk dikongsi bersama. Semoga apa yang aku kongsikan dapat memberi manfaat untuk semua pembaca. Niat kene betul. 


( ISBN : 9789675226090 )
MYR 14.50


Jadi sekarang aku tengah khatamkan buku diatas. banyak lagi buku-buku lain yang korang semua boleh dapatkan dipasaran sekarang. belum lagi EBOOKS yang melambak-melambak di mana-mana website.

Bagaimana buat sales dari blog?
7 cara buat duit dengan blog.

Apa yang membuatkan aku semangat untuk kembali aktif?
apabila melihat kejayaan mereka di bawah.

ahmadfaizal.com
Faizalias

Dan banyak lagi. Rajin-rajinlah GOOGLE

Tips tak seberapa dari aku untuk diri sendiri dan semua.

  1. Rajin
  2. Kena Rajin
  3. Mesti Rajin
Insyallah... Semoga ALLAH permudahkan kita semua.


JOM!!! sama-sama buat duit dengan blog.







Comments

Popular Posts