Cara paling Mudah dan murah cerahkan kulit muka

Pastikan bahan-bahan di bawah sentiasa ada di rumah anda.





Ada dua langkah yang korang boleh buat.


Lemon dan Madu :  Hiriskan lemon dan titiskan beberapa titis madu. gosok rata pada muka. Rasakan pedihnya. tapi sekejap saja.. lepas cuci muka korang akan nampak terus perubahan dia.. percayalahh.. langkah ini aku selalu buat sebelum tidur. Kalau perasan Lemon ni memang banyak kegunaan. jadi aku pinjam gambar lemon dari www.hairul.com untuk manfaat bersamaHirisan 


 
Tomato bersama Lemon: Hiriskan tomato dan titiskan air lemon, cuci muka sambil tekan-tekan sikit pada muka supaya isi tomato tu keluar dan menyapu seluruh muka. biarkan beberapa minit. kalau nak biarkan lebih lama pun boleh. Selalunya kalau aku buat pagi cara ni cuci macam biasa saja lah. tapi kalau buat sebelah malam, sempatlah gosok baju sepasang baju suami anak dan sendiri.

Suka untuk aku ingatkan, ini adalah cara paling mudah dan malas, memandangkan kalau google kat blog-blog kecantikan yang lain. Alhamdulillah, cara ini sesuai dengan aku, dan yang penting hasilnya... sangat memuaskan hati.

Satu saja pesanan, Sila rajin dan istiqomah, setakat buat sekali lepas tu malas... ape pun tak jadi..

Jom Cantik sama-sama. Insyallahhhhh


Semoga tips kali ini bermanfaat untuk semua. 







 

Comments

Popular Posts