Nuffnang 2017 !! what's happening?

Baik,, entri kali ini berkaitan bagaimana kita boleh mendapat keuntungan. Aku panggil keuntungan pasif.

Kenapa Pasif?

Sebab hampir tiga tahun aku tinggalkan dunia Blog, amount dalam akaun Nuffnang tetap jalan walaupun ciput aje nilainya kalau nak banding dengan blogger yang boleh merantau seluruh dunia dengan hasil nuffang depa. haaaa... tak ke semangat uols? i ols semangat nih?



ha,, bukti tu. ( sila klik pada gambar untuk lihat lebih jelas )

Tak percaya juga tak tau la.

Cuma....

Sekarang aku ada masalah untuk setup balik akaun ini dekat blog ni. jadinya dengan kuasa google aku mulakan pencarian.

so aku tepek link kat sini untuk memudahkan juga orang lain yang terkial-kial dan hilang separa ingatan sepertiku.


Terima kasih Maisarah Sidi untuk tutorial cara mudah letak iklan yang terbaik ini. Semoga ALLAH sentiasa murahkan rezeki buat kamu.




Comments

Popular Posts